MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Recunoştiinţă oferită fiinţelor din Telos




  Dedicaţie

 Aş dori să dedic această carte tuturor fiinţelor elevate aflate de partea cealaltă a vălului care susţin omenirea şi înălţarea acestei planete şi în special următorilor: Lord Maitreya, Lord Sananda, lui St. Germain, El Morya, Quan Yin, Mamei Maria, lui Kuthumi, Arhanghelului Mihail; şi Mamei Pământ pentru infinita sa iubire şi răbdare în asigurarea unei baze de evoluţie, pentru ca sufletele noastre să poată căpăta o mai mare înţelepciune şi înţelegere.

 De asemenea, doresc să-mi exprim profunda mea iubire şi recunoştinţă faţă de Adama, Înaltul Preot din Telos, care a fost atât de iubitor şi răbdator cu mine, precum şi întregii mele familii din Telos.
 Aurelia


 După ce Maestrul Saint Germain a dat învățătura o vreme în urmă, el a spus:

 De fiecare dată când te rogi pentru Pământ,  planetă și altele, prin trimiterea Iubirii și a Luminii în întuneric sau în situații provocatoare, contribuiți la crearea unei lumi mai bune în care să trăiți. Procedând astfel, primiți înapoi multiplicarea energiilor pe care le-ați trimis cu un plus de 80% din ceea ce ați invocat. Este folositor pentru vindecarea, avansarea și accelerarea proprie. Devoțiunea voastră de invocare a energiilor magice ale celor Șapte Flăcări Sacre creează un rezultat câștigător pentru toți, inclusiv maeștrii care își consacră timpul, iubirea și energia în asistarea evoluției fiecărui suflet de pe această planetă. Întotdeauna ne alăturăm în rugăciunile voastre și apoi deveniți o echipă cu noi.



Mantaua Violetă a Reproducerii


De la Domnul, Dumnezeul Ființei mele, EU SUNT Cel Ce SUNT,
Îl chem pe iubitul Saint Germain și legiunile sale de îngeri cosmici ai Flăcării Violete;

Veniţi acum să-mi infuzaţi, și să-mi saturaţi ființa cu toate activitățile Focului Sacru, în special Flacăra Violetă a Transmutației și a Libertății.

  • Îmbrăcați-mă cu mantaua voastră cosmică de Foc Violet de – Transmutare, Vindecare, Libertate, Diplomație și Ştiința adevăratei Alchimii.
  • Dizolvați și ardeţi din fiinţa mea tot ceea ce nu reflectă Iubirea perfectă și Armonia.
  • Prin Flacăra Milei, transmutaţi toate erorile din trecut și barierele din calea Ascensiunii mele.
  • Protejați tinerii acestei lumi într-o aură de Flacără Violetă.
  • Cu multă recunoștință, cer acest lucru să fie manifestat în Numele Sfânt a Lui Dumnezeu.
Și așa să fie, Preaiubit EU SUNT!

(Repetați întreaga invocare de 3- ori)



.. informaţii prezentate de ADAMA - Înalt Preot din Telos prin cărţile Aureliei Louise Jones - Flacăra Înălţării de Purificare şi Nemurire, Rugăciuni la... / Cele Şapte Flăcări Sacre / Templele Luminii, Telos - I, Telos - II, Telos - III,  prin Traducere parţială de Suzi Mirea - scopul acestei Fundaţii: pentru a promova învăţăturile din TELOS - şi extinderea Misiunii Lemuriene pe întregul glob pământesc, pentru mai multe detalii - accesaţi link-ul de mai jos - 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu