MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Arta iubirii adevărate




   Cu multa plăcere şi speranţă vă prezint aceste amintiri despre Lemuria. Deşi, aparent, au fost pierdute pentru un timp, ele au continuat să trăiască şi să înflorească în inimile voastre, până în acest moment.

   În Telos, suntem onoraţi să ne alăturăm inimile cu ale voastre şi să ajutăm la unificarea celor două civilizaţii.

   Vă trimitem multă iubire din Telos, loc în care această energie divină există din abundenţă. Până când ne vom întâlni, continuaţi să exersaţi arta iubirii adevarate, care începe cu iubirea de sine.

   Fie ca iubirea dintre voi şi pentru întreaga creaţie să se reverse în inimile voastre, deoarece toate sunt odoarele şi expresiile de Iubire ale Mamei / Tatălui Dumnezeu!

   Vă păstrăm cu drag în inimile noastre.

       Adama, Galatia şi Ahnahmar


   Această carte de rugăciuni la cele şapte flăcări sacre este un dar din inima mea tuturor, fraților și surorilor mele de pe Pământ, în timpul marii treziri spirituale și a tranziției Pământului care are loc acum. Aceste rugăciuni inspirate vă vor ajuta să facilitați devotamentul necesar pentru a vă conecta mai intim cu Esența Divină, cu " Prezența EU SUNT " a ființei voastre, adevărata voastră identitate în Dumnezeu. Puteți găsi mereu și vă puteți conecta cu acea Iubire care se găseşte în interiorul camerelor infinite ale inimii voastre, așteptând pentru totdeauna să fiți invitați să creați pentru inima voastră, așteptând pentru totdeauna să vă invitați şi să vă creați o viață în iubire, miracole, pace veșnică, abundență și libertate. Aurelia




În Numele Preaiubitei mele Pezenţe EU SUNT
Chem Puterea Iubirii Divine pentru a fi amplificată în Inima mea
și în lume în fiecare zi. EU SUNT Iubire, Plăcută Iubire,
Radiantă Iubire, Iubire necondiționată! Dumnezeu îmi mistuie
umbrele Transmutându-le în Iubire!

În această zi, EU SUNT un Foc al Iubirii Divine
ce curge prin fiecare celulă a ființei mele!

EU SUNT un flux viu şi pur al Iubirii Divine, Acest lucru
nu poate fi construit niciodată prin teamă, Furie, ură, dispreţ și lăcomie!
Toate gândurile negative și sentimentele sunt acum dizolvate și
consumate de către Puterea Iubirii Divine, care EU SUNT!

EU SUNT, EU SUNT, EU SUNT Iubirea, Eu trăiesc în conștiința Iubirii!
EU SUNT Iubirea în expresia sa cea mai deplină,
Binecuvântez întreaga omenire cu Iubirea Divină!
EU radiez iubire! EU SUNT iubire în acțiune,
Binecuvântare, Înălțare și Vindecare pe tot Pământul!


.. informaţii prezentate de ADAMA - Înalt Preot din Telos prin cărţile Aureliei Louise Jones Flacăra Înălţării de Purificare şi NemurireRugăciuni la... / Cele Şapte Flăcări Sacre / Templele LuminiiTelos - I, Telos - II, Telos - III,  prin Traducere parţială de Suzi Mirea - scopul acestei Fundaţii: pentru a promova învăţăturile din TELOS - şi extinderea Misiunii Lemuriene pe întregul glob pământesc, pentru mai multe detalii - accesaţi link-ul de mai jos - 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu