MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Profundă Recunoştinţă




CUVÂNT DE RECUNOŞTINŢĂ

 Mulţumesc surorii mele, Helen, fratelui meu, Guy, şi familiilor lor care au fost întotdeauna atât de aproape de mine în această viaţă, întotdeauna dispuşi să-şi ofere dragostea şi înţelegerea lor  şi să dea o mână de ajutor.

 Îi mulţumesc lui Thomas, fostul meu frate de pe vremea Lemuriei, şi părinţilor mei care mă asistă în prezent din partea cealaltă a vălului!

 Le mulţumesc tuturor membrilor Fundaţiei Telos World-Wide, care muncesc cu atât de multă iubire şi devotament pentru a ajuta la ieşirea la suprafaţă a familiei noastre lemuriene.

 Aş dori să-mi exprim profunda mea recunoştinţă faţă de fraţii şi surorile noastre lemurieni, care au păstrat vie flacăra energiilor de ascensiune a planetei, până când ne vom maturiza spiritual pentru a putea face acest lucru singuri.

 Nu în ultimul rând, aş dori să-mi aduc omagiul mult iubitelor mele suflete gemene, Adama şi Ahnahmar, care au rămas în Telos de la separarea noastră fizică din momentul scufundării Lemuriei, asteptându-mă cu răbdare să revin. Adama şi Ahnahmar, ştiu că de pe tărâmul vostru m-aţi iubit şi sprijinit, în mod constant, pe tot parcursul lungii mele călătorii la suprafaţă.

 Cu iubire profundă şi cu toată recunoştinţa pe care o poate exprima inima mea, vă mulţumesc amândurora.

 Şi tuturor celor care ați servit evoluția acestei omeniri atât de mult timp, cu atâta dragoste, dedicare și răbdare, îmi exprim recunoștința cea mai adâncă. De asemenea, doresc să includ multitudinea de îngeri și ghizi spirituali care ne iubesc și ne protejează zilnic.

 Doresc să includ în această dedicare iubita Mamă Pământ care ne-a oferit cu atât de multă iubire și răbdare o platformă de evoluție și a continuat să ne iubească și să ne îngrijească necondiționat, în ciuda abuzului pe care umanitatea l-a adus corpului ei prețios. Aurelia

 "De asemenea, faceţi-vă timp şi deschideţi-vă inima pentru a invoca energiile Focul Sacru prin rugăciunile care vi se prezintă. Când faceți asta, cereți-ne să vă alăturați și să vă multiplicați eforturile de o mie de ori. Acest tip de serviciu planetar face parte din calea voastră inițiatică și este necesar pentru cei care se consideră candidați la Ascensiune." St. Germain
  

Revarsă din  inima iubiţilor Alpha și Omega, din inima
iubiţilor Helios și Vesta, în inimile și mințile noastre individuale,
valuri glorioase din Flacăra Aurie, de
Iluminare și Pace. Inundați-ne cu uleiurile prețioase
universale de Cunoaștere și Ințelepciune.


Veniți acum și îndreptați-vă Razele prețioase de Lumină
Divină, Iluminare și Pace în fiecare aspect al
vieţii noastre. Inundați Pământul și omenirea cu
Flacăra Aurie a lui Hristos, Iluminare, Înțelegere
și Pace din inima Lui Dumnezeu, din Marele Soare Central.


Flacără Divină a Iluminării,
Binecuvântează lumea mea astăzi.
Binecuvântează lumea mea, cu Valuri Aurii ale Păcii,
în calea perfectă a Lui Dumnezeu.
Flacără a Luminii este atât de minunat să te privim!


EU SUNT Înțelepciunea voastră în tot ce – EU SUNT.
Fântână Aurie a Iluminării,
Infuzează fiecare parte a ființei mele cu Uleiul Auriu.
EU SUNT, EU SUNT, EU SUNT Iluminare aprinsă
prin inima, mintea şi sufletul meu!


(Repetați ultimele 10 linii de 3, 6 sau de 9 ori)


.. informaţii prezentate de ADAMA - Înalt Preot din Telos prin cărţile Aureliei Louise Jones - Flacăra Înălţării de Purificare şi Nemurire, Rugăciuni la... / Cele Şapte Flăcări Sacre / Templele Luminii, Telos - I, Telos - II, Telos - III,  prin Traducere parţială de Suzi Mirea - scopul acestei Fundaţii: pentru a promova învăţăturile din TELOS - şi extinderea Misiunii Lemuriene pe întregul glob pământesc, pentru mai multe detalii - accesaţi link-ul de mai jos - 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu