MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Rugăciune de Eliberare


Iată o rugăciune pentru a da drumul la tot ceea ce nu vă servește și a lăsa ceea ce aveți nevoie pentru a-ţi crește conștiința. Urmați-vă îndrumările interioare pentru a utiliza această rugăciune în modurile care vi se potrivesc cel mai bine.

Chem IUBITA mea Prezență EU SUNT şi o rog să preia de la mine fiecare gând, cuvânt, faptă în acțiunea esenţei cauză - efect, şi în acelaşi timp să înregistreze şapte memorii:
  • A tuturor încălcărilor Mentale, Emoționale, Fizice și Spirituale, la toate nivelurile Relațiilor și la toate nivelurile de Separare, care sunt în interiorul meu, provenind din Judecată, Critică, Control, Manipulare, Înșelăciune, Lipsa Compasiunii și a Iertării atât pentru mine cât și pentru ceilalți.
(menționând toate celelalte situații care nu vă servesc ...) 

Chem Flacăra Violetă, 
Să transmute aceste Energii în Deplină Compasiune și Iertare atât pentru mine cât și pentru ceilalți. 
Vorbesc acum prin înțelegerea pe care am obținut-o din acest exemplu, situație: 
Aşa a fost atunci iar acum aleg să fie altfel –

  • Aleg să eliberez aceste energii pentru că îmi doresc să fiu Iubire în toate situațiile.
  • Nimeni nu mă poate răni; numai eu mă pot răni.
  • Am încredere în Călătoria mea care se desfășoară Perfect. Mă Iubesc Complet.
Din Profunzimea fiinţei mele eu trimit Recunoştinţă pentru această Vindecare!

TELOS Australia
Traducere  SUZI MIREA 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu