MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Înapoi acasă, în inima Soarelui




Începerea misiunii şi iniţierile intense


In urma cu cativa ani, in timp ce locuiam in Montana, Lord Sananda (cunoscut anterior in ultima lui reincarnare pe Pamant drept Iisus) mi-a spus intr-o transmisie ca ma voi muta in zona Muntele Shasta.


Acolo ma voi pregati pentru o functie mult mai ampla, 
in vederea implinirii misiunii mele pe aceasta planeta.


 Cateva luni mai tarziu, in luna februarie a anului 1997, am primit pe calculatorul meu un e-mail de la Adama, Inaltul Preot al Telosului, in care ma invita sa iau in considerare posibilitatea de a ma muta in zona Muntele Shasta, ca sa ma pregatesc pentru o eventuala misiune de legatura cu lemurienii. Mesajul nu era foarte lung, doar douasprezece sau cincisprezece randuri dar la obiect. De asemenea, avea o minunata vibratie energetica de iubire. Am fost, putin spus, foarte surprinsa si foarte entuziasmata, sa primesc un astfel de mesaj de la cei cu care de-abia asteptam sa refac legatura dupa atata timp. Atunci, am inceput, treptat, sa-mi fac planuri pentru a ma muta in Muntele Shasta si, in cele din urma, am ajuns acolo, cu toate lucrurile si cu familia mea de pisici, un an mai tarziu, in iunie 1998.

 Dupa trei ani de la mutare, am simtit ca trecusem printr-o serie lunga de initieri foarte intense, dar, spre dezamagirea si tristetea mea, nu fusesem contactata inca de lemurieni. Am inceput sa ma gandesc ca ma ignorau pentru ca ”nu eram suficient de buna”, ori ca se razgandisera in ceea ce privea lucrul cu mine, ca nu le trecusem testele. Nu stiam ca in tot acest timp primisem succesiune lunga din ceea ce se numeste “initierea muntelui” si ca eram pregatita in plan interior pentru misiunea mea.

 In sfarsit, intr-o dupa-amiaza, am primit pe neasteptate o scrisoare de la Adama, trimisa printr-un curier. Scrisoarea ma informa ca acum eram pregatita, ca venise timpul sa incep sa lucrez mai indeaproape si mai constient cu el si sa fiu gata pentru inceperea misiuni mele. Apoi am primit o alta serie de initieri intense, unele referitoare la capacitatea mea de a receptiona mesaje, fata de care ma manifestasem destul de sovaitor pana atunci. Aurelia





 Măreață Flacără Aurie a Iluminării, din Inima lui Dumnezeu, din Marele Soare Central, invoc prezenţa preaiubitului Zeu şi a preaiubitei Zeiţe Meru în inima, în mintea şi în sufletul meu. Vă cer să-mi inundați ființa cu prețioasele esențe ale Iluminării, revărsate peste mine cu o strălucire nelimitată, pentru a transforma tot ceea ce nu este perfecțiune Divină în conștiința mea.

O, Flacără a Luminii, atât de strălucitoare şi radiantă,
O, Flacără a Lui Dumnezeu, atât de minunată ochilor,
Fântâni nesecate de înţelepciune,
Aduceți-mă înapoi, acasă, în inima soarelui!

Vino acum, în deplinătatea forței tale,
Ia-mă de mână şi deschide-mi ochii,
Umple-mi viaţa cu minunile tale,
Revarsă prin mine vâlvătaia Flăcării Iluminării!

 Prin urmare, aleg să pășesc cu Dumnezeu prin focul Iubirii din inima mea. Declar că eu sunt Dumnezeu în manifestare. De asemenea, declar că există un măreț Râu de Lumină Radiantă Aurie a Iluminării ce curge prin mine şi ca eu sunt acest Râu de Lumină, eu sunt acest Râu de Pace Aurie.

 Acum declar că întreaga mea conștiință, ființă şi existenţă sunt înghițite în prezent de Lumină, scăldate în braţele Iubirii. Această lume în care trăiesc este plină de Lumină, plină de Iubire şi Victoria este sigură. Propria mea victorie este sigură, pentru că sunt acum o raza Divină de iubire -iluminare, care transmite balsamul Divinei vindecări către fiecare parte a mea şi a oricărui bărbat, femeie şi copil de pe această planetă.

 O, Flacără a Iubirii, atât de minunată ochilor mei, trimite lumina ta aurie prin mine, astăzi. Binecuvântează, vindecă, iluminează şi pecetluiește-mă pe mine şi întreaga omenire, pentru totdeauna, în Lumina Lui Dumnezeu, cea fără de sfârșit.



 .. informaţii prezentate de ADAMA - Înalt Preot din Telos prin cărţile Aureliei Louise Jones - Flacăra Înălţării de Purificare şi Nemurire, Rugăciuni la... / Cele Şapte Flăcări Sacre / Templele Luminii, Telos - I, Telos - II, Telos - III,  prin Traducere parţială de Suzi Mirea - scopul acestei Fundaţii: pentru a promova învăţăturile din TELOS - şi extinderea Misiunii Lemuriene pe întregul glob pământesc, pentru mai multe detalii - accesaţi link-ul de mai jos - 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu