MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Revelatii despre Noua Lemurie





Volumul I
Aurelia Louise Jones


Cu multa placere si speranta va prezint aceaste amintiri despre Lemuria.
Desi, aparent, au fost pierdute pentru un timp, ele au continuat sa traiasca si sa infloreasca in inimile voastre, pana in acest moment.
In Telos, suntem onorati sa ne alaturam inimile cu ale voastre si sa ajutam la unificarea celor doua civilizatii.
Va trimitem multa iubire din Telos, loc in care aceasta energie divina exista din abundenta. Pana cand ne vom intalni, continuati sa exersati arta iubirii adevarate, care incepe cu iubirea de sine.
Fie ca iubirea dintre voi si pentru intreaga creatie sa se reverse in inimile voastre, deoarece toate sunt odoarele si expresiile de Iubire ale Mamei/Tatalui Dumnezeu!
Va pastram cu drag in inimile noastre.
Adama, Galatia si Ahnahman.

Dedicatie

 As dori sa dedic aceasta carte tuturor fiintelor elevate aflate de partea cealalta a valului care sustin omenirea si inaltarea acestei planete si in special urmatorilor: Lord Maitreya, Lord Sananda, lui St. Germain, El Morya, Quan Yin, Mamei Maria, lui Kuthumi, Arhanghelului Mihail; si Mamei Pamant pentru infinita sa iubire si rabdare in asigurarea unei baze de evolutie, pentru ca sufletele noastre sa poata capata o mai mare intelepciune si intelegere.

 De asemenea, doresc sa-mi exprim profunda mea iubire si recunostinta fata de Adama, Inaltul Preot din Telos, care a fost atat de iubitor si rabdator cu mine, precum si intregii mele familii din Telos.
                                                                                

CUVANT DE RECUNOSTINTA

 Multumesc surorii mele, Helen, fratelui meu, Guy, si familiilor lor care au fost intotdeauna atat de aproape de mine in aceasta viata, intotdeauna dispusi sa-si ofere dragostea si intelegerea lor  si sa dea o mana de ajutor.

 Ii multumesc lui Thomas, fostul meu frate de pe vremea Lemuriei, si parintilor mei care ma asista in prezent din partea cealalta a valului!

 Le multumesc tuturor membrilor Fundatiei Telos World-Wide, care muncesc cu atat de multa iubire si devotament pentru a ajuta la iesirea la suprafata a familiei noastre lemuriene.

 As dori sa-mi exprim profunda mea recunostinta fata de fratii si surorile noastre lemurieni, care au pastrat vie flacara energiilor de ascensiune a planetei, pana cand ne vom maturiza spiritual pentru a putea face acest lucru singuri.

 Nu in ultimul rand, as dori sa-mi aduc omagiul mult iubitelor mele suflete gemene, Adama si Ahnahmar, care au ramas in Telos de la separarea noastra fizica din momentul scufundarii Lemuriei, asteptandu-ma cu rabdare sa revin. Adama si Ahnahmar, stiu ca de pe taramul vostru m-ati iubit si sprijinit, in mod constant, pe tot parcursul lungii mele calatorii la suprafata.

 Cu iubire profunda si cu toata recunostinta pe care o poate exprima inima mea, va multumesc amandurora.






 In urma cu cativa ani, in timp ce locuiam in Montana, Lord Sananda (cunoscut anterior in ultima lui reincarnare pe Pamant drept Iisus) mi-a spus intr-o transmisie ca ma voi muta in zona Muntele Shasta. Acolo ma voi pregati pentru o functie mult mai ampla, in vederea implinirii misiunii mele pe aceasta planeta.

 Cateva luni mai tarziu, in luna februarie a anului 1997, am primit pe calculatorul meu un e-mail de la Adama, Inaltul Preot al Telosului, in care ma invita sa iau in considerare posibilitatea de a ma muta in zona Muntele Shasta, ca sa ma pregatesc pentru o eventuala misiune de legatura cu lemurienii. Mesajul nu era foarte lung, doar douasprezece sau cincisprezece randuri dar la obiect. De asemenea, avea o minunata vibratie energetica de iubire. Am fost, putin spus, foarte surprinsa si foarte entuziasmata, sa primesc un astfel de mesaj de la cei cu care de-abia asteptam sa refac legatura dupa atata timp. Atunci, am inceput, treptat, sa-mi fac planuri pentru a ma muta in Muntele Shasta si, in cele din urma, am ajuns acolo, cu toate lucrurile si cu familia mea de pisici, un an mai tarziu, in iunie 1998.

 Dupa trei ani de la mutare, am simtit ca trecusem printr-o serie lunga de initieri foarte intense, dar, spre dezamagirea si tristetea mea, nu fusesem contactata inca de lemurieni. Am inceput sa ma gandesc ca ma ignorau pentru ca ”nu eram suficient de buna”, ori ca se razgandisera in ceea ce privea lucrul cu mine, ca nu le trecusem testele. Nu stiam ca in tot acest timp primisem succesiune lunga din ceea ce se numeste “initierea muntelui” si ca eram pregatita in plan interior pentru misiunea mea.

 In sfarsit, intr-o dupa-amiaza, am primit pe neasteptate o scrisoare de la Adama, trimisa printr-un curier. Scrisoarea ma informa ca acum eram pregatita, ca venise timpul sa incep sa lucrez mai indeaproape si mai constient cu el si sa fiu gata pentru inceperea misiuni mele. Apoi am primit o alta serie de initieri intense, unele referitoare la capacitatea mea de a receptiona mesaje, fata de care ma manifestasem destul de sovaitor pana atunci.

 Intr-o alta comunicare de la Lord Sananda, din urma cu cateva luni, acesta mi-a spus ca a sosit vremea ca Adama sa fie auzit pe aceasta planeta, si ca el a ales sa lucreze prin mine in acest scop. Mi-a explicat ce reprezinta un venerabil maestru superior ca Adama si a adaugat;
“Sa stii, Adama nu se ocupa de lucruri mici. El are planuri mari si intentioneaza sa se faca auzit pe planeta, intr-un mod semnificativ. Pregateste-te pentru aceasta fuziune profunda a energiilor lui cu ale tale si pentru desfasurarea planului sau.”

 In acel moment, ma consideram o incepatoare in receptia de mesaje de dincolo si stiam ca trebuie sa trec peste temerile, indoielile si sovaielile mele destul de repede si sa-mi optimizez in mod serios capacitatile de receptie. Stiam ca nu mai era timp pentru a sta pe dealuri si a privi cum trec norii.

 Apoape imediat , si in pofida a ceea ce simteam, mai multi oameni au inceput sa-mi ceara sa intru in legatura cu Adama si sa scriu ce imi transmite referitor la ei, sau sa tin sedinte particulare cu el. Am fost invitata de curand sa transmit cele spuse de Adama in cadrul unor diferite prezentari publice.

 Am transmis comunicarile lui Adama de mai multe ori pana la ora actuala, cu ocazia unor evenimente mai mici sau mai mari din SUA, Canada, Franta, Elvetia si Belgia.

 Este evident pentru mine ca acesta este doar inceputul si ca misiunea mea cu lemurienii este in curs de desfasurare si de extindere spre noi domenii de ajutorare. Ocaziile se inmultesc rapid si tot ceea ce trebuie sa fac este sa fiu dispusa sa ajut.

Mi-a facut multa placere sa primesc si sa va transmit noile informatii din aceste carti, si vor fi si mai multe in viitor.

 De fiecare data cand receptionez comunicarile lui Adama, il simt direct in inima. Simt caldura si bucuria ce se degaja din iubirea lui, care se extinde si radiaza. Atunci cand ii simt energia in interiorul inimii mele, aceasta canta, efectiv. Stiu ca el este unul dintre cei mai iubitori si mai credinciosi prieteni in care pot sa am incredere deplina.

 In ultimul an, timp in care contactul cu telosienii a fost mai direct, am intrat in legatura si cu alte fiinte minunate din Telos. Am intrat din nou in legatura cu fosti membri de familie lemurieni, inclusiv cu sufletul meu geaman, Ahnahmar, care traieste in Telos, in acelasi corp fizic, inca de la scufundarea Lemuriei. Pe masura ce ma plimb si explorez diferitele zone din jurul muntelui Shasta, “echipa mea lemuriana”, dupa cum isi spun insisi, pare sa fie cu mine tot timpul. Ei mi-au aratat mai multe locuri si temple sacre stravechi, care mai exista inca in cea de-a cincea dimensiune. Am vizitat intrari care duc la coridoare multidimensionale si portaluri, vortexuri energetice, taramuri de basm si chiar un loc in care mai exista inca mari familii de inorogi intr-o dimensiune putin superioara aceleia in care traim noi, vizibila multora dintre aceia care poseda o vedere interioara dezvoltata.

 Locurile pe care mi le-au aratat nu au fost inca recunoscute sau dezvaluite de nimeni de la suprafata si vor trebui sa ramana ascunse, pana cand va predomina vibratia corespunzatoare pe planeta noastra. Stiu, de asemenea, ca mai sunt atat de multe de descoperit la suprafata si in interiorul Pamantului, incat nici nu ne inchipuim, si ca toate sunt in prezent dezvaluite treptat, sub forma unei revelatii progresive.

 Este tulburator, prieteni, deoarece, pe masura ce ne deschidem constiinta catre divinitatea noastra si ne eliberam de dualitate – adoptand principiul de a nu face rau si pe cel al Unimii – o noua lume se va desfasura in fata ochilor nostri.

 Aceasta lume asteapta trezirea noastra la o realitate care a fost dintotdeauna acolo, insa ascunsa vederii noastre de lunga calatorie a omenirii in iluzia separarii de Dumnezeu.

 Aceasta lume este plina de magie, iubire, minuni si este de o mare diversitate. Cat de placut va fi pentru noi sa descoperim si sa redescoperim comorile pe care le-am parasit cu mult timp in urma!

 Reintoarcerea lemurienilor si eventuala lor manifestare printre noi nu reprezinta nimic altceva decat “A doua venire” pe care o asteptam de atat de mult timp. Lemurienii au abtinut de mult plenitudinea constiintei Christice si, intrucat suntem pregatiti sa-i primim alaturi, ne vor invata cum sa implementam, chiar aici, la suprafata acestei planete, tipul de paradis pe care l-au creat in Telos. Ne vor ajuta sa construim o era de aur care va manifesta plenitudinea constiintei Christice – adica Divinitatea care a fost intotdeauna acolo in inimile noastre. Christul ce salasluieste in interiorul fiintei noastre se va manifesta neindoielnic pe aceasta planeta si in vietile noastre de zi cu zi.




Salutari, dragii mei prieteni!
 Cu multa bucurie si entuziasm in inimi, noi, cei din Telos, ne conectam, prin energia iubirii, cu toti aceia dintre voi care va simtiti atrasi de Revelatiile pentru o Noua Lemurie.

 In numele Consiliului Lemurian al Celor Doisprezece din Telos, al regelui si reginei Telosului, “Ra si Rana Mu” si al tuturor fratilor si surorilor civilizatiei lemuriene actuale, va primim cu bucurie in Inima Lemuriei, Inima Compasiunii.

 Suntem, intr-adevar, supravietuitorii acelei civilizatii puternice. Spre marea surprindere a multora dintre voi, cei de la suprafata, va dezvaluim, in acest moment important din evolutia Pamantului, ca suntem, intr-adevar, reali, intregi si vii in Muntele Shasta, California, dupa douasprezece mii de ani de izolare fata de populatia de la suprafata.

 A sosit vremea, preaiubitii mei, ca cele doua civilizatii sa se uneasca din nou. Unul dintre principalele scopuri ale scrierilor noastre este de a contribui la turnarea fundatiei necesare pentru eventuala noastra iesire la suprafata. Lunga noapte care ne-a separat atata vreme s-a incheiat. Planuim sa aparem printre voi in viitorul apropiat, pentru a ne reuni in iubire, intelepciune si intelegere cu toti aceia dintre voi care sunteti pregatiti.

 Dorinta noastra din inima este de a va invata tot ce am aflat de la scufundarea continentului lemurian pana in prezent si de a va ajuta  sa creati tipul de paradis pe care noi l-am construit in Telos. Am netezit drumul pentru voi, si atunci cand va vom impartasi acest nivel superior de intelepciune si intelegere spirituala, vă va fi mult mai usor sa pasiti pe urmele noastre. Va vom insoti de-a lungul intregului drum.

 Este in special imbucurator pentru noi sa vedem cum informatiile noastre sunt publicate in mai multe limbi, deoarece suntem constienti ca astfel vor fi accesibile mai multor oameni de pe planeta aceasta. Foarte multe suflete din alte tari sunt pregatite, si ard de dorinta de a reface legatura cu noi si cu acel aspect al lor care a trait pe acest continent. Multi dintre voi, care sunt atrasi de acest material, au, chiar si astazi, fosti membri de familie ce locuiesc in Telos sau Lemuria din zilele noastre.

 Acesti membri de familie si prieteni va iubesc foarte mult si vor sa se reuneasca cu voi. Multi dintre cei din Telos, care au fosti membri de familie ce traiesc la suprafata, au invatat limba voastra pentru a putea comunica mai usor cu voi in momentul iesirii noastre la suprafata.

 Va cerem, dragii nostri, sa ne primiti informatiile in inimile voastre, si sa faceti eforturi constiente pentru a crea o punte de iubire si de comunicare intre ambele civilizatii. Aceasta punte de iubire si receptivitate din inima voastra catre inimile noastre ne va apropia de voi intr-un mod mai palpabil.

 Va asteptam raspunsul. Chemati-ne in inimile voastre si va vom fi alaturi, soptindu-va si cantandu-va “cantecul nostru de uniune si de unitate”.

 Noi toti va spijinim victoria si suntem intotdeauna dispusi sa va ajutam in atingerea telurilor si dorintelor voastre.
Eu sunt Adama, fratele vostru lemurian. 

Pentru a ne intoarce
la deplina noastra
constiinta de fiinte Divine,
este absolut obligatoriu
sa-i cedati conducerea inimii
si sa permiteti din nou
ca inima sa conduca
si nu mintea.
Ahnahmar

PARTEA I *           LEGATURA NOASTRA LEMURIANA

PARTEA A II-A *    MESAJE DE LA ADAMA, INALT PREOT AL TELOSULUI

PARTEA A III-A *   MESAJE DE LA DIFERITE FIINTE

Misiunea Fundaţiei Telos Lemurian World Wide - scopul acestei Fundaţii: pentru a promova învăţăturile din TELOS - şi extinderea Misiunii Lemuriene pe întregul glob pământesc!   link



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu